سرخط خبرها

آرزومندی:این جوانان محصول آکادمی مهرام هستند|تصمیم استفاده از بازیکن خارجی با مدیریت است

  • کد خبر: ۵۶۳۷۵
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
آرزومندی:این جوانان محصول آکادمی مهرام هستند|تصمیم استفاده از بازیکن خارجی با مدیریت است
تیم بسکتبال مهرام در دو بازی اخیر خود برابر آینده سازان و نیروی زمینی با جوانانش به پیروزی رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم مهرام در هفته نهم و دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دو بازی تقریبا راحت برابر آینده سازان تهران و نیروی زمینی برگزار کرد و در این دو دیدار هم به جوانان خود بیشتر میدان داد. علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام درباره این دو دیدار می‌گوید:« بازی‌ها به هر حال بد نبود وما برای این دیدار‌ها یکسری اهداف برای خودمان تعریف می‌کنیم تا بازیکنانی که جوان‌تر هستند فرصت بازی کردن پیدا کنند تا بتوانیم عملکردشان را ارزیابی کنیم. در این دو بازی هم بازیکنان جوان مان زمان زیادی به میدان رفتند و خدارا شکر عملکردشان هم خوب بود. روی این بازیکنان سال‌ها سرمایه گذاری کردیم و امسال تازه وارد سوپرلیگ شدند. »
هرچند در این بازی‌ها محسن عسگری نیا و پویا حقی  بازی درخشانی در ترکیب مهرام داشتند، اما مهرام یک جوان دیگر یا بهتر بگوییم یک نوجوان دیگر رو کرد. او کسی نبود جز صارم جعفری بازیکن ۱۵ ساله مهرام. او غیر از شوت ۳ امتیازی‌اش، در ریباند دفاغ و حمله بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. آرزومندی درباره صارم جعفری کم سن‌ترین بازیکن سوپرلیگ می‌گوید:« صارم به ۱۶ سال هم نمی‌رسد. آکادمی مهرام سالهاست روی بازیکنان جوان کار می‌کند و این بچه‌ها محصول و خروجی همان آکادمی هستتند، روی آن‌ها برنامه ریزی شده است و خوشحالم که امسال در لیگ برتر به میدان می‌روند. »
او درباره اینکه آیا به این بازیکنان در بازی‌های سخت‌تر هم میدان خواهند داد می‌گوید: «به هر حال باید از یک جایی شروع کنند و اینکه در بازی سخت هم به میدان بروند الان خیلی مهم نیست و شاید یکی دو نفر از آن‌ها در بازی‌های سخت هم بتوانند به میدان روند. مهم این است که این قدم‌های اولیه را خوب برداشته اند و ادامه هم خواهند داد. الان کسب تجربه برایشان مهم است و این بازی‌ها برای آن‌ها آزمون است و وقتی از این آزمون‌ها سربلند بیرون می‌آیند ما هم یواش یواش جرات می‌کنیم تا در بازی‌های حساس هم به آن‌ها میدان دهیم، ولی بچه‌های با آینده‌ای هستند و من به آن‌ها امیدوارم.»
آرزومندی درباره استفاده از بازیکن خارجی در این تیم نیز می‌گوید:« در برنامه مان هست که بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کنیم، ولی این تصمیم به مدیریت باشگاه و بودجه مان برمی گردد. همه مربیان دوست دارند که بازیکن خارجی خوب داشته باشند، اما تا این لحظه هنوز تصمیم صدرصدی در این باره گرفته نشده است.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->